Gå til innhold

Det styggeste banneordet/hetseordet du vet!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kuse! Det er så stygt..haha! Og det kommer fra en som banner mye;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jævla kug...off

Skrevet

det styggeste jeg kan si er (på nordnorsk)

No må du altså hut dæ te helvete ellers så skal æ ta å ræng rævva øve hauue på dæ så kan du sætt der i mørka og preik mannskit te dæ sjøl!

Skrevet

hurpe!!!! hvis noen kaller meg det flyr jeg i flint.

Skrevet

Kom på en til som er stygg: Gorrfetta! (har familie fra finnmark)

Skrevet

når noen bruker fitte mot en annen kvinne...det syns jeg er stygt og om noen hadde kalt meg det hadde jeg blitt så forbanna og lei meg..

Skrevet

Hore synes jeg er det værste å bruke, og det mest krenkende, for det er skikkelig kjønnsdiskriminerende, og det symboliserer at man ikke har respekt for seg selv, og at man er så dum at man må bruke kroppen sin, og ikke intellektet for å oppnå det man ønsker.

Glefsefitte synes jeg vel er det styggeste, sånn rent språkmessig;)

Skrevet

Dette er ikke det styggeste ordet jeg vet, men nevøen min som den gang var såvidt fylt 7 år. Vi var på fjelltur og han fant på han sku fange en lemen. Fikk trnegt det stakkars dyret opp mot en stein, og dermed blei lemen sint og beit. Din helvetes homolemen sa 7 åringen... Illsint, sikkert like sint som det lille dyret. Helt klart ka det styggeste ordet han visste om.

Mener ikke å si noe galt om homoer altså, det var bare en arti episode med en liten sint gutt og en sint lemen. Han er i dag en voksen kar som har flere kompiser som er homo, så han har ingen fordommer og sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...