Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Ikke bokstavelig talt, men allikevel. Jeg trenger noen synspunkter på en veldig pinlig situasjon. Min man kom inn til meg i dusjen i går tidlig, og i disse EL-tider ble vi mer nærgående. Plutselig kom et av barna inn på badet, og vi ble "ferska". Veslegutt på 5 så nok ikke så mye, men nå har mamman verdens dårligste samvittighet. Han har aldri sett noe tidligere, da vi er veldig påpasselige med voksenlivet vårt. Dusjen ble hvertfall raskt avsluttet, og etter en rask "vurdering" valgte vi å late som ingenting etterpå. Gutten var bittelitt rar rett etter, men sa ingenting. Senere var alt som vanlig. Huff o huff. Noen som har opplevd noe lignende? Gjorde vi riktig da det ikke ble noe snakk om dette etterpå? Tror ikke han skjønte hva som foregikk, bare at det var ett eller annet. Hjelpe meg... Akkurat i dag signerer jeg som anonym...
Dolly Duck Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hei. Kan ikke la være å le av denne historien. Jeg synes IKKE du skal ha dårlig samvittighet for dette! Det dere gjorde var for det første ikke noe han "har noe med" og i tillegg tviler jeg på at barna tar skade av å få med seg glimt av vår private sfære i ny og ne... =) Nei, slapp av du, barn er ikke så sarte som vi tror de er. Han har nok ikke tatt skade i det hele tatt. Jeg tror dere gjorde helt rett i å forbigå det hele i stillhet. Vi trenger ikke snakke om absolutt alt til barna, tror jeg. Han forstår bare at det var noe som ikke angikk ham. Og det har ingen vondt av. Tror de fleste av oss har opplevd lignende episoder uten at noen har tatt skade av det! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå