Gjest Sekretøsa Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Er det far som henter og bringer ved vært samvær, eller deler dere på det?
Tøysetipp Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Vi deler på vi. Han kan hente henne selv om jeg har henne og omvendt. Men, som oftest er det den som har henne som henter. Og bringer.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Så du leverer henne til han, og omvent? Okay
Tøysetipp Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jepp.. Kommer jeg fra skolen og han er hjemme kan like gjerne jeg svippe innom barnehagen. Så får jeg sett henne også. Da spiser vi som regel middag sammen også :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 åh.. nå ble jeg faktsik misunnelig Det går jo ikke her, men så er det ikke bare bare og svippe innom heller, siden han bor noen mil unna..
Tøysetipp Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Da blir det litt vanskligere.. kanskje..ja. Men, dere kan vel fremdeles dra på middagsbesøk dersom det lar seg gjøre?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 In my dreams Det går nok dårlig ) Nå leverer jeg til han, og han leverer i bhg. Syns det er litt tungvindt, så skulle bare sjekke hvordan andre gjør det De jeg kjenner, henter og bringer (fedrene altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå