Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 ...finnes det? Nå har nemlig turbokråka mi funnet ut at planter er kjemeartig! Og han har ikke grønne fingre, de skal helst i munnen og jorda med.. Noen som vet om en oversikt over hvilke planter jeg MÅ gjemme, og hvilke planter jeg kan bruke for å lære ham å holde seg unna.. Er ikke tilhenger av å fjerne alt, noe må han lære av også.. (men ikke de farlige) Tips tas imot med takk!
Little Miss Naughty Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hei - googlet litt og fant denne: Forfatter.: Giftinformasjonen, Sosial- og helsedirektoratet 125 sider, innbundet. ISBN 978-82-92382-07-3 kr. 198,- http://www.dialogen.no/Prosjekter/Farlig_eller_ufarlig_bok.html Kanskje en god julegave ide til alle småbarns familier.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Takk! Jeg skal jammen sette denne på ønskelisten! Og kanskje også kjøpe den til andre jeg kjenner med like aktive krabater.. ;o)
solkrem Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Hehe - så nå at du hadde en lignende tråd!! Det er bra at du er obs! på dette!!
Trollmora Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Ja og så har helsestasjonen både fine brosjyrer samt en bra plakat som man kan ha oppslått inne i kjøkkenskapet. Oversikt over både planter og væsker som er giftige, samt tiltak hvis barna har fått tak i noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå