Gå til innhold

Redde et forhold.....

Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veninna mi ble samboer for ca 3 mnd siden. Hun er 26 år, og har en sønn på 6. Kjæresten hennes bli 25 over nyttår. De har vært sammen i noe over et år før de flyttet sammen.

Alt så ut til å gå så fint...men nå er de inne i en skikkelig krise. Ingen av dem som har gjort noe galt...men virker mer som om de bare er gått lei av hverandre, irriterer hverandre og sånt. Virker på veninna mi som hun har "gitt opp". Tror hun savner singellivet igjen..... Men blir ikke det litt egoistisk synes dere? Altså, hun har selv valgt å flytte sammen med denne fyren, tatt med sønnen sin og innlosjert han - og det er blitt hans hjem...( Kjæresten hennes og guttungen har et supert forhold by the way)

Jeg føler de bør kjempe litt for forholdet, og kanskje få et lite puff i riktig retning.....eller bør jeg bare la det hele ligge og ikke blande meg inn?

Tips anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre hun spør deg om råd, så synes jeg vel strengt tatt ikke at du har noe med det å gjøre...

Skrevet

Jeg blander meg konsekvent ikke inn i mine venninners forhold. De får styre på akkurat som de selv vil. De blander seg ikke inn i mitt kjærlighetsliv heller. Takk og pris. Det er din venninnes valg.. det der.

Skrevet

hun åpna seg for meg i dag...føler hun ber om råd, selv om hun ikke sier det direkte....eller kanskje hun bare trengte å "få det ut". Vet ikke sikkert....litt vanskelig lixom...kanskje jeg bare venter og ser det litt an..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...