Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har alltid hatt veldig god sexlyst,men etter at jeg ble gravid så har det tatt helt av!! Jeg og mannen min har sex nesten hver eneste dag,men jeg vil ha sex nesten døgnet rundt.!! Mannen min syns for det meste dette er veldig kult,å synes han har verdens råeste dame. Men det som er litt dumt er at jeg blir ofte sur hvis jeg ikke får sex når jeg vil,(det er jo begrenset hva en mann kan klare i løpet av en dag!) Hvis jeg ikke får noe rett før jeg legger meg,så sovner jeg sur,å hvis jeg ikke får noe i andre tilfeller der det ikke passer så bra så blir jeg også sur.. Og det er jo ikke noe kjekt for han selvfølgelig,ikke meg heller. Er litt lei av å gå rundt å surmule for at jeg ikke får det som jeg vil,vi har jo et kjeeempebra sexliv,å han tilfredstiller meg på alle måter-jeg får bare ikke nok....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har det også slik, bare at jeg ikke blir sur da. Jeg kan ha sex flere ganger om dagen, men da helst på morgenen og midt på dagen, om kvelden er jeg ofte helt skutt. Men det skal ikke så mye nærhet til før jeg er tent som et julelys :-) Jeg hadde også god sexlyst før jeg ble gravid og nå er det enda bedre. Min kjære er veldig fornøyd, men så er han også veldig flink til å si at han synes jeg er superdeilig og veldig sexy. Klart det hjelper på sexlysten det! Stå på, men jobb med det at du ikke skal bli sur. Det er jo ikke noe særlig for din kjære det da.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jepp, samme her. Og det er skikkeligkjipt. Det eneste er at han ofte er klar om kvelden, mens jeg er helt med om morgenen.. og det er den andre altså ikke.... kjiiiipt.Gleder meg til juleferie, da blir det nok andre boller:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 skal vi se..siden jeg ble gravid har jeg om min kjære hadd sex..... hele tre ganger... sååååå... kjenner meg ikke igjen... når starter denne sexlysten igjen sier dere???? vi venter i spenning....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Startet i uke 13 for meg:) Etter 7 ukers tørke:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Hadde det sånn i første svangerskap- nå er det stikk motsatt... Og mannen er såååå skuffa- tji-hi!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har det også sånn, men blir ikke sur da. Her er sex livet ennå bedre, ådet var ikke noe å klage på før heller. Men det som er deilig er att jeg er mye mere følsom noe som gjør sex ennå deiliger.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Vi har hatt sex 3 ganger etterat jeg ble gravid. Har alltid hatt mye sexlyst, men den har tabbet av etterat jeg ble gravid. For kjæresten min er den også tabbet av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå