Gå til innhold

Jeg vil kjenne mer liv!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18 + 2 dager på vei. Har kjent liv lenge nå, men det var liksom i begynnelsen at jeg kjente det mest, både i styrke og mengde.

Nå skjer det jo ingenting og jeg er så utolmodig.

Når kan jeg forvente å kjenne MASSE liv ?;) selv om jeg vet det er individuelt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer, det kommer...

Helt inviduelt...

Jeg er i uke 23, og begynner å kjenne mer aktivitet.

Det er vel fra uke 28 at du SKAL kjenen liv hver dag.

På slutten skal jeg love at du helst ikke vil kjenne så mye liv, spes på natten... ;)

Skrevet

Jeg hadde det likedan noen uker var det masse liv, spesielt fra uke 15 -18, men så roa det seg veldig ned rundt uke 18. Etter et par uker med lite liv ble det mye igjen. Så mye at jeg nesten syntes det var plagsomt. Nå er jeg 25 uker på vei og kjenner liv hver dag. Det har jeg nok gjort sånn ca siden uke 21. Så bare vent, det kommer nok.

Skrevet

hehe :) det kan jeg forstå.. enten for lite eller for mye..

Men du som er i uke 23, er det sånn at du kan kjenne spark utenpå magen din nå ??:)

Skrevet

jeg kjente liv fra uke 17, men ikke daglig før jeg var 20 uker på vei. Nå er jeg 27 uker på vei, og noen av sparkene er så kraftig at det kjennes ut som en liten sprss albue vil komme ut, og noen ganger spreller hun i 2 timer, og da hadde jeg håpet hun kunne roet sparkene litt. Så jeg skal love deg at harde spark blir det nok av senere ;-) men jeg vet hvordan der å gå å vente på dem..tida virker så utrolig lang da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...