mizz25 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Va te jordmor i dag å ungen sitt i seteleie,e i uke 32,mange med den erfaringa å har den snudd sæ sjøl? Fikk beskjed om at hvis ikke den hadde snudd sæ te uke 36 så sku æ inn på sykehuset så sku dæm prøv å snu den der... Noen som har opplevd det? =)
Erisa* Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er i uke 33, og for en uke siden lå hun i sete. Aner ikke hva hun gjør nå, det tør jeg ikke gjette på en gang. Jeg trodde nemlig hun hadde snudd seg og lå med hodet ned helt til jeg var på ultralyd... Har ingen erfaring med det, men tenkte jeg kunne si Hei, vi er i alle fall to! Håper babyene våre snur seg selv snart!
Shandra - fødeklar Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Akkurat det samme fikk jeg beskjed om idag. Lurer også litt på dette. Men de har vel enda litt tid på seg , så håper hun snur seg selv. Kanskje vi møtes for snuing på NSS mizz25
mizz25 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 Hehe.. ja,kanskje det... ;-) lykke te alle oss da ;-)
Labambie Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Melder meg inn sammen med dere,fikk bekreftet det forrige uke da jeg var 30 uker... Huff! Jeg vil hun skal snu seg!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Skjønner godt du vil at den skal snu seg, men det er vel ikke noe unormalt at de ligger i seteleie ved 30 uker? Tror ikke det er grunn til bekymring riktig ennå, i alle fall, den har fremdeles nok plass og tid til å snu seg selv:-) Jeg begynner å bli litt utålmodig nå, er 35 uker og babyen ligger fremdeles på tvers. Ikke helt optimalt, men jeg satser på at det retter seg tidsnok. Har ikke fått annen beskjed enn å møte opp til vanlig kontroll i uke 38, håper at babyen har "tatt til vettet" til den tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå