silje80@lykkelig Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei, Skal ut å kjøpe meg dette nå - lurer på om noen vil anbefale: - Merke - Elektrisk/manuell (evt hvorfor) Jeg har null peiling på dette, så er takknemlig for svar :-)
*Super*Mamman* Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg kjøpte en manuell av merket Chicco, men synes den fungerte dårlig, å så ble den fort ødelagt.....Så denne vil jeg ikke anbefale iallefall.... Vet du at det er mulig å få låne elektsiske på helsestasjonen? Det gjorde jeg, og den fungerte kjempebra!! Kostet mellom 50-100 kr pr mnd tror jeg det var..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Du trenger vel strengt tatt ikke brystpumpe helt med en gang, eller? Uansett, jeg kjøpte en avent manuell pumpe sist gang og var veldig fornøyd med den. Enkel å bruke. Og ikke så dyr. Men jeg var såkalt "lettmelkt". Vet at de som har tregere utdrivningsrefleks kanskje trenger elektrisk pumpe. Kommer vel også an på hvor mye/ofte du skal pumpe deg. Jeg ville vel egentlig ventet til etter fødselen og se hvordan det går med ammingen. Jeg brukte ikke pumpe før etter noen måneder selv.
lisa:-) Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Hei Jeg måtte pumpe meg fra første dag da jeg fikk mitt forige barn. Hadde kjempegod erfaring med AVENT sin manuelle pumpe.Fikk i gang melken med en gang.Senere lånte jeg en elektrisk på helsestasjonen, som også fungerte. mvh
lisa:-) Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Hei igjen, siden det ble tatt opp over her..- så hender det at man må pumpe seg fra første dag. Min sønn var født med leppe/gane spalte, og det er nok også andre omstendigheter hvor man vet at det blir vanskelig med amming :-)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har medela sin elektriske. Fornøyd med den. Jeg hadde skikkelig behov for pumpe etter bare noen dager da jeg hadde PLENTY med melk som snuppa ikke klarte å tømme.. Gikk med konstant spreng, å det ekke godt!!! Anbefaler elektrisk fremfor manuell hvertfall:) Men det er min mening:)
3 skatter ute:) Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 anbefaler medela swing på det stereste. en elektrisk pumpe til ca 1200,- kan brukes på battri eller strøm stillegående lettmontert har prøvd mange andre også, og syns denne er suveren
silje80@lykkelig Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2007 Takk for svar :-) Da blir det nok elektrisk på meg da.
3 skatter ute:) Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 https://www.net-apotek.no/site/shop/products/campaign.html?campaignId=478324 her finner du pumpa på tilbud forresten:)
silje80@lykkelig Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2007 Jøss, takk skal du ha 2 skatter ute + 1 skatt inne Supert :-)
3 skatter ute:) Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 bare hyggelig:) viktig at man deler det man finner ut lykke til med pumpingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå