Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #26 Skrevet 14. desember 2007 Tusen takk for alle forslag!!! Tror dere det går greit å hete Wilma "på spansk"? Så noen andre hadde det på en topp-liste og syntes det var så fint... Hva syntes dere? Ellers så er i allefall Isac, Isabella, Mariella, Jose, Roger, Manuel, Theo, Sofia, Julia, Victoria, Maria, Miguel opptatt... Liker navn som er bittelitt spesielle, men ikke sære.. Syntes ikke det gjør noe om barnet møter andre med samme navn, men dumt med 3 med samme navn i klassen ;-)
Gjest -<<- Skrevet 15. desember 2007 #28 Skrevet 15. desember 2007 Jeg kjenner fire små Ingrid i Latin-Amerika, og navnet deres uttales da aldeles normalt.
carmencita Skrevet 15. desember 2007 #29 Skrevet 15. desember 2007 I forhold til min norske dialekt og her jeg bor nå, blir uttalen av Ingrid forskjellig, i alle fall. På min norske dialekt "sluker " vi G-en, den vil en spanjol uttale tydelig.... Så det gjelder nok ikke i alle tilfeller - beklager den!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #30 Skrevet 16. desember 2007 Du har jo fått veldig mange gode forslag. Jeg synes Benjamin er nyydelig. I fare for å gjenta noen over, så kommer jeg med noen andre forslag: Diego Eron Luka Nico Alvar Anita Carmen Evita Inez Isabella Isobel Mariana Ramona Savannah
Vannmann35 Skrevet 16. desember 2007 #32 Skrevet 16. desember 2007 Jeg kjenner folk fra henholdsvis Chile og Mexico, med halvt norske barn også. De heter: Angelo Christian x 2 Christoffer Philip Michael Andrea Rosa Maria Miriam Margarita Marcia Karen Zoe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå