Gjest hvanå Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Mannen min vil nesten aldri ha sex. I en slitsom hverdag med to små barn og full jobb kan man jo forstå det. Men jeg savner et visst engasjement fra ham for å holde "gnisten" litt i live. Helgene passerer stort sett også uten sex, det går uker/måneder mellom hver gang og når det "blir noe" er det alltid på mitt initiativ ("mas" føler jeg ofte). Hvordan kan vi "finne tilbake til hverandre" som det heter...??? Jeg blir ihvertfall hyggeligere å være i hus med hvis denne biten fungerer vet jeg.. Gir meg selvtillit. Motsatt (som nå) knekker det selvtilliten min veldig. Avvisningene svir.
Sololight Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Huff, det er ikke godt når det er slik. Det var slik en lang periode hos oss også, og jeg prøvde nærmest "alt" for at vi skulle finne tilbake til hverandre. Til slutt resignerte jeg helt og sluttet å snakke om det, sluttet å ta initiativ og var helt likegyldig. Etter 3 mnd uten noe som helst initiativ til å gjøre noe, våknet plutselig mannen min og lurte på hvorfor vi aldri har sex lenger... Jeg sa som sant var, at jeg sikkert hadde fått nok av avslag, at jeg hadde resignert helt og at min lyst også var borte. Da ble det jammen fart i sakene...han snudde totalt om og ble den som maste til stadighet. Men jeg må ærlig innrømme at når det var jeg som ikke hadde lyst, var det skikkelig ubehagelig med alt "presset". Vi lagde etter hvert en plan sammen og satte av alenetid som nærmest var øremerket sex. Unaturlig i grunn, men det fungerte ihvertfall, for sex ble det. Og mye mer utforsking enn det noen gang har vært tidligere, hehe. Nå er vi ganske oppe og går, men jeg må innrømme at jeg er litt avslappet enda. Rart det kunne bli slik for min del, for jeg har alltid vært jevn på det området og aldri hatt perioder uten lyst. Men jeg har ihvertfall fått forståelse for at mannen min kunne ha en lang "død" periode, ettersom det ble slik for meg også.. Jeg har ingen konkrete råd å gi deg, men håper det kan være en trøst at man kan ha faser der lysten er på bånn uten at kjærligheten trenger å være borte for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå