Gå til innhold

Veggmaleri..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan jeg kan få hjelp til å male dekorasjoner på veggen, på barnerommet, her i trondheim? Vanlige malere gjør jo ikke dette. Vet liksom ikke hvor jeg skal hendvende meg, og selv kan jeg hverken male eller tegne noe særlig fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyytttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg får faen meg ALDRI svar jeg!!!!!!!!!!!!!!!!

HI!

Skrevet

Med mindre du skal ha profesjonelle dekorasjoner, så foreslår jeg at du tar deg en tur på biblioteket og låner med hjem noen bøker om dekorasjonsmaling. Det er visnok ikke så vanskelig . sier de som har gjort det...

Hvis du skal ha "skikkelige" dekorasjoner, så kan du kjøpe noen interiørmagasiner og se om du finner noen adresser der, evt henvende deg til de og spørre om de kan sette deg i kontakt med en dekoratør.

Jeg var hos en i Oslo for noen år siden, men jeg husker så klart ikke hva han het (holdt til på Majorstua, tror jeg)

Skrevet

Jo, det gjør du, du må bare være tåååååålmooooodig, for jeg skriver saaaakte i dag ;-)

Skrevet

jævlig dårlig svar... men takk for ingenting!!!!!!!!!

HI

Skrevet

Glemte en ting, hvis du ser noen veggmalerier/dekorasjoner som du liker, så spør de som eier veggen (he, he) om hvem som har malt det.

Værre er det ikke ;-)

Skrevet

Så sint vi var i dag, da.

Ikke rart at du ikke får svar på innleggene dine

Skrevet

..også sier vi takk til deg, Tally...........

Noen andre??

HI

Skrevet

Er du helt blokkert i skallen?

Hvorfor i all verden er du anonym på et så forbanna trivielt spørsmål? Hvorfor i all verden legger du et så skravlete spørsmål på kranglesiden?

Og når du får svar, så syter du over svaret du får. Utakknemlige lille fjert.

Jeg kan si at vi har malte ruffen og albert åberg bilder på barneværelset vårt. Profft utført. Og det kunne ikke dette meg baklengs inn å fortelle deg hvordan vi ordnet det.

Skrevet

Ruffen og Albert Åberg..???!!!??!?? hahahaha, jeg ler meg skakk!!!!!!!

HI

Skrevet

Så fryktelig lite det var som skulle til da..

Usedvanlig dårlig sans for humor, eller bare labil?

Vi har da i det minste noe på veggene. Var det ikke det som var problemet ditt? Manglende veggmalerier?

Skrevet

takk til deg også, fjøsnissen..!

HI

Skrevet

Ta kontakt med en vgs som har tegning,form og farge (heter linja det lengre?) og be om noen lærere kan sette deg i kontakt med noen elever som kunne tenkt seg en liten jobb :)

Skrevet

Skaff deg en overhead, og få kopiert bilder du vil bruke over på transparent ark. Lys det på veggen og mal etter.

Og nåde deg om du takker for ingenting!

Skrevet

Eller så kan du henge opp ei speil, om du orker å se det sure trynet ditt inne hos knærten hver dag da.....!

Trekke deg ned i do er også et alternativ. Fy så utakknemlig og sur du er! Noen her har faktisk forsøkt å svare deg. Håper du fortsetter å få lite svar på innleggene dine i fremtiden, din utakknemlige førsje av ei drittjente.

Skrevet

Jeg ser enkelte har jævla mye å gjøre her inne? Det er JEG som er HI og ikke den tilsynelatende skada personen som har starta diskusjonen nedover her. Jeg har vært på jobb helt til nå, så det er nok noen andre dere har slarvet med.

For det første, var det ikke meninga å bruke anonymknappen,for det er det sjelden jeg gjør, og for det 2, så orker jeg ikke bruke skravle for der inne går det aldri an å få noe svar. Virker som de fleste har viktigere ting å rutte med.Har forsøkt flere ganger med innlegg der, og det er nesten umulig å få svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...