Knøttefrøken Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Ringte jordmor, men hun er på ferie denne uken, fikk beskjed om å kontakte fastlegen, men hun kan jo ingen ting....Så lurer jeg på om jeg skal ringe føden og høre... Jeg har hatt en del mageknip i helgen og inatt var jeg våken noen timer pga mageknip. Det gjør vondt nederst i magen og litt oppover på venstre side. Sto opp og tok paracet for å klare å sovne igjen. Idag på jobb har jeg også hatt vondt i magen. det kommer i perioder. Har også vært litt løs i magen idag, men vet ikke om det har noe med saken og gjøre. Noen som har hatt liknende? jeg er forresten 36+4
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 ring føden du så slipper du å bekymre deg unødig:)
*Super*Mamman* Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Er det ikke bare vanlig magesyke da? Men ring hvis du bekymrer deg.. !
Knøttefrøken Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 vet ikke om det er vanlig magesyke. Har jo bare vært løs imagen idag, var ikke det igår og inatt(var i natt jeg hadde mest vondt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå