Gå til innhold

Da har jeg kanskje fått vite

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor mannen og jeg har 3 svangerskap bak oss hvor kun 1 er fullgått. Har hatt blødning på akkurat samme tiden i alle 3 svangerskapene 5-6..

Snakket med legen i dag og fortalte at søsteren til mannen min mistet et barn like etter fødsel på grunn av stor alvorlig hjertefeil og at jeg også lurte på om det kunne ha sammenheng med våre aborter siden de skjedde på den tiden som hjertet utvikler seg mest og skal begynne å slå på egen hånd. Og det var han jammen enig i! Og sa at det absolutt ikke var umulig at det er en genetisk feil i slekta til mannen min som fører til dette :-( Men det hjelper jo så lite vi får jo ikke gjort noe med at vi mister. Godt å vite at i kanskje vet hvorfor dette skjer iallefall!

Men får god oppfølging! Så da er det bare å prøve igjen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så godt at dere at fått en mulig forklaring på hvorfor d går galt- da er d jo litt lettere å få riktig oppfølging.

men har dere ikke fått tilbud om å teste dere for genestiske feil?

jeg å sambo ble teste i vår. for kromosonfeil å genetiske disfunksjoner.

di fant ingenting . d var et par glass med blod som skulle til ikke noe mer...

ønsker deg så masse lykke til:)

Skrevet

Nei, fikk ikke det i dag. Men jeg mistet den 9 november og er mulig gravid igjen.. Temper så jeg vet jeg hadde el for 7-8 dager siden. Og da jeg var gravid sist tok jeg el test etter el og fikk utslag før IKM. Det har jeg aldri fått ellers når jeg ikke har vært gravid. Tok det i går for jeg hadde en liggende og den var det skikkelig utslag på. I tilegg så hadde jeg hyperemisis hele svangerskapet fra uke 4 til og med uke 40 med snuppa og i går ble jeg skikkelig uvel kvalm og kastet opp. Og så ble jeg helt fin igjen.Så jeg skal tilbake om 2 uker igjen for å sjekke med hcg blodprøver osv så mulig det kommer på banen da.

Han ville følge nøye med om jeg var gravid sa han.

Hadde forsåvidt vært greit å ta en test for genetisk feil, da er det litt lettere å akseptere at det går galt.

3 sa og 1 ma er mye! Og dere har ingen forklaring på hvorfor??

Ønsker deg lykke til også!!

Skrevet

ma vet di ikke hva som skjedde. babyen hadde gått i oppløsning...

å sa. di tror kanskje muligens at d har med fall i progesteronet å gjøre..

men di vet ikke..

d er skikkelig frusterende.

hadde el ferdag for 10 dager siden å har en god magefølelse:) så vi håper virkelig at d er vår tur nå:)

gu så spennede. krysser alt jeg har for deg:)

Skrevet

Håper det har klaffet for oss begge da :-) Og ikke minst at det går bra denne gangen!

Har tenkt til å være sterk å ikke test noe (mens eller ikke mens) før jeg skal til legen om 2 uker. Blir så sinnsykt dyrt å test i tide og utide.. Men fristende er det jo, hehe.

Så spennende da!! Når har du tenkt til å teste???

Krysser for deg her jeg sitter jeg også :-)

Skrevet

tusn takk<3

jeg teste i dag å i går. å d kom opp en usynlig strek.. kremt. du ser dn men da må du se etter. men d er jo veldig tidlig da...

men er uhelbredelig testoman så jeg kommer nok til å teste fremover mot fredag... kjøpte 50 tester for 400kr. så da går d greit:)

du er virkelig vilje sterk viss du klarer å holde deg:)

jeg må ta kontakt med legen med en gang jeg får pos. skal ha sånn vaginal hormon gel... progesteron

Skrevet

Om du så en strek i går så har jeg trua på deg jeg :-) Jeg drister meg til å hviske "Gratulerer!" og krysser samtidig alt jeg har!!

Godt med billige tester, da er det jo greit!

Er forsåvidt en testoman jeg også, men kan ikke bruke penger på det før jeg får lønn og det er jo ikke får 12.. Og har time hos legen et par dager etter det. Dessuten så er jeg om jeg skulle så heldig å være gravid bare i uke 3 etellerannet så da er jeg jo bare i uke 5 når jeg kommer dit.

Så bra at du får progestoron da!! Kanskje det hjelper deg!

Skrevet

smiler fra øre til øre. håpet er så stort at fallet blir langt viss dn ikke viser sterkt positiv på fredag....

takker å bokker for at du krysser for meg:) d trenger jeg:)

d blir utrolig spennde å følge med deg å se hva som skjer:) håper vi kan tusle inn på første tri snart<3

lykke lykke lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...