Gå til innhold

Litt engstelig nå....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag og symfyse-målet var 31cm, noe som altså er utenfor det normale. Legen henviste meg til en ny ul før jul for å finne ut om beibien er veldig stor eller om det er noe annet galt. Så frustrerende. Alt man vil er jo å høre at alt er normalt. Legen nevnte at noe som kunne være galt er at beibien har feil med nyrene og derfor er det mer fostervann enn det skal være. Veldig moro beskjed å få. Legen sa ingenting om at det sikkert ikke var noe galt. Håper alt står bra til med den lille inni magen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Det var jo ingen hyggelig beskjed da.. litt skummelt med sånn. Jeg er 29 uker på vei og har hatt veldig stor mage hele tiden, de nevnte nyreproblemer til meg i starten også, men det har jeg ikke hørt noe mer om i senere tid.. må er min lege heller bekymra for at det kan være en til der inne.

Det er sikkert ikke noe galt med bebisen deres, og så får du huske på det at hvis det skulle være noe så er de så flinke med alt mulig i dag.

 

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Var til ul i dag pga stort symf. 32 cm for en uke siden. Var da like langt som deg.Fødselslegen sa i dag at det ikke er noe sammenheng med utvendig mål og størrelse på barnet. Du kan være liten og få stort barn og motsatt. Eneste grunnen til at de målte dette var fordi de ikke hadde noe annet de kunne måle.Det kunne være noe så enkelt som at barnet strakk seg når legen målte. Eller du er bare en av dem som får stor mage. Hun sa også det at det er fortidlig å stadfeste at det blir et stort barn....Fødselslegen nevnte aldri at noe kunne være galt,Så da går jeg utifra at det er sjelden ,om alt var greit ved rutine ul i uke 18.

Håper dette beroliget litt. Men ul er alltid lurt å ta for din egen sikkerhet så alt er helt sikkert bare bra med barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...