Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Traff en mann for 1,5 mnd siden. Jeg har to barn med to forskjellige fra før, på 2 og 5 år. Da vi besøkte foreldrene hans for andre gang, fikk jeg noen ubehagelige opplevelser kan man si.. Typen min forteller om et vennepar av ham, som skal ha barn..Og hun utbryter "Ja, nå er du virkelig midt oppe i ei suppe!..Barn og babyer overalt.." i en litt oppgitt tone. Jeg forsøker meg på å si "Ja, men det er jo en berikelse det da..", hvor hun svarer "Ja, det er nå som man ser det!". Hun vet ikke at jeg har to barn med to ulike fedre enda heller...Hvordan skal det bli DA?? Huff...Kvier meg virkelig for å dra på besøk dit flere ganger. Typen min ser derimot ikke på det som noe problem at jeg har barn da..Han kommer veldig godt overens med dem.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Så lenge dere kommer overens og at han ikke har noe som helst imot at du har 2 barn fra før av, så skal du ikke bry deg med hva "svigermor" sier. For det er jo ikke helt sikkert at hun blir din svigermor da. Om hun reagere så neg. på at du har 2 barn fra før av, så får hun bare takle det. Du er dama til sønnen hennes og det er ikke noe mer hun få gjort noe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå