tvillinger_mars08 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 De siste 4-5 nettene har jeg sovet svært dårlig pga verking i beina. Det begynner ved hoftebeinet, og stråler nedover til kne og fot. Jeg snur og vender på meg hele natta, men ingen stillinger hjelper. Det verker og verker. På dagtid kjenner jeg ingenting, bare når jeg ligger i senga. Jeg sover med en pute mellom lår/knær, og har gjort det en stund. Prøver å flytte rundt på den også, men ingenting hjelper. Er det noen som har opplevd det samme?
tvillinger_mars08 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2007 Er forresten 26+1 med tvillinger.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 jeg er 18 uker og hatt det sånn siste uka..sover ikke i det hele tatt.. har det rett å slett jævlig om dagen.. men hva det er veit ikke jeg heller
tvillinger_mars08 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 Huff, det er ihvertfall veldig slitsomt. Håper noen kan hjelpe oss med svar. Har du vondt bare om natten som meg, eller hele dagen?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 har det kun om natta.. når jeg føler jeg får slappa skikklig av. hjelper ikke med pute her heller. verker lissom
Brummeline3barnsmor Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Kramper....er veldig vanlig desverre, men absolutt ikke noe behagelig...prøv å ligg høyt med beina...det er og tilskudd du kan ta slik at det bedrer seg, men jeg husker ikke hva det var.
tvillinger_mars08 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2007 Ikke jeg heller. Det kjennes helt annerledes ut. Dette er verking. Som om beina skulle vært betente innvendig. :\
mor.monsen Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Kjenner meg igjen i det.. Jeg har bekkenløsning også da som jeg plages med. Ikke hver natt, men to tre neter i uka våkner jeg av at det verker i beina. Og det er ikke krampe... for det slite rmeg med ellers... Men hva det kan være aner jeg ikke... det kjennes som om jeg har gått kjempelangt og har fått skikkelig tunge vonde bein jeg ikke greier å løfte på en måte...
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Hei! Det kan høres ut som bekkenløsning som fører til at det blir litt mer press på nervene der bak. Jeg har selv kronisk betennelse i ryggen og ner i sete som fører til at nervene ner i beina får gjennomgå innimellom. Som oftest er det å ligge som er verst. Nå har jeg i tillegg fått bekkenløsning som gir verk ner i beina. Mitt beste råd er VARME. Bruk varmeposer dusj/eller badekar alt du er god for! Da slapper musklene dine av og det blir mindre press rundt nerverne. Jeg syns heller ikke det høres ut som det er krampe du har... God bedring og lykke til videre:)
mor.monsen Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 jupps...varme er beste medisin....jeg sover med leggiser noen netter... og jeg tar lange bad flere ganger i uken. pluss at jeg går til behandling en gang i uken i terapi basseng med fysioterapaut.
Tannfeen:-) Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 D kan være en isjiasnerve som ligger i klem. Ta en prat med lege, så kan d eventuelt være lurt med en tur til kiropraktor eller fysioterapeut. Jeg har kjent noe lignende selv, men da har jeg verket på dagtid også. Men hos meg varer d stort sett bare et døgn eller to før d er over, også går d en stund til neste gang jeg kjenner noe. Men vondt er d!
Hvitkløver2020 Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 Hei katrine_85!! Er det du som er fra Geithus? Hur er det med dg å de små? Ina fra Geithus her.. kommet til 22+6 nå Ha en god dag:)
tvillinger_mars08 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. desember 2007 Heihei, vi har det bra. Hva med deg og din? Har sovet med ullsokker og leggvarmere i natt, og det hjalp faktisk på verkingen! Utrolig deilig. Så takk til den som tipset om varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå