Vårinn Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg hadde desverre en utskrapning i sommer. Etter d har vi prøvd å bli gravide på nytt. Er nå i tredje periode. Noen som har erfaring med å bli rask gravide igjen etter en utskrapning?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 hadd en utskrapning 17 november ifjor. da sa di til meg at d ville være lett å bli gravid di første 3 måndene. men d stemte ikke for oss iallefall..
stratosen_er mamma_ Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 jeg hadde en utskrapning i januar...ble gravid igjen i mai men mista da også...etter det har jeg ikke klart å bli gravid igjen... men lykke til...
Jordbæret <3 Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg hadde utskrapning i mai, og startet prøvinga med en gang. Det klaffet på andre pp og nå er jeg 25 uker på vei. Lykke til!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg oppdaget at jeg var 3 (det vil si 5 uker her da) uker på vei 6 uker etter utskrapning. Han er 2 år og 4 mnd nå. Lykke til!!
har4barn Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jeg hadde en utskrapning 1.mars. Er enda ikke blitt gravid igjen, dessverre. Satser på at det skjer igjen snart. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå