imsdal med julesmak Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg vil tro det heller kan forverre problemet... Sjekket at det ikke er allergi? mot f.eks. melk?
Mamma Mirabell Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 det tviler jeg på. aldri hørt om det hjelper på og som oftest er jo barna veldig små skjønner du er desp, har hatt kolikkbarn selv det hjalp med mme her. prøv akupunktur ? det skal være så bra eller massere magen dems?
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 vi tok akupunktur på 2 av våre jenter...det kan jeg anbefale!!!! LYKKE TIL-det er grusomt med kollikk barn...
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Hun har blitt bedre med nutramigen mme, før jeg startet med det skrek hun døgnet rundt. Nå skriker hun fra 0700 til 2400 ca...men det er slitsomt det også for hun må bæres da og veier 7 kg nå, jeg blir helt fortvila av dette her=( 3 mnd har gått liksom...og enda ikke slutt
imsdal med julesmak Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Har du sjekka at det ikke er eventuelt andre ting hun reagerer på, som det f.eks. kan finnes sporstoffer av i nutramigen?
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 prøv akupunktur.jeg er sikker på at det hjelper.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Nei, hun skal allergitestes men det var lang ventetid..8 uker =(
Fire småtroll Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Tror de ikke at kolikk er en form for umodenhet i tarm/forddøyelses-systemet da? Ville ikke innført noe som kan irritere systemet ytterligere.. Men skjønner din desperasjon, masse medfølelse til deg. Sønnen min ble plutselig mye bedre da han var mellom tre og fire mnd gammel.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Selv barn med kolikk må begynne med fast føde en gang. Min gutt hadde kolikk pga. skjev nakke som igjen resulterte i hard mage. Det var ikke hard mage som var årsak til kolikken i utgangspunktet. Mulig at babyen din vil få det bedre om du kutter ned på Nutramigen - og gir grøt uten melk. Kan jo ikke skade å prøve. Ellers anbefaler jeg å gi sukkevann i store mengder:)
imsdal med julesmak Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Sjekk fritt sykehusvalg og se om det er mulighet for å komme inn til slike undersøkelser med kortere frist på andre sykehus. Ellers så hadde jeg rent ned dørene hos legen til de fikk deg prioritert i rekken, hverken du eller barn har det godt slik det er nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå