Gå til innhold

ville dere ringt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt med smerter av og på siden i går kveld....er 34 uker på vei...smertene ligger i nedere del av magen (like ved lysken) på begge sider. Har 2 gutter fra før så burde kunne dette men sånn er det :-) en glømmer...de er jo snart 7 og 9 år så...Men bør jeg ringe jordmor?? siden det ikke vil stoppe helt???? Min samboer mener det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring heller en gang for mye enn en for lite! :)

Skrevet

ja var det da.... :-s Ikke lett! men er jo til tider vont og var moden sist mandag ved kontroll....min yngste kom også i uke 34...ville ikke at denne karen og skulle det....men har ligget HELT i ro og vil enda ikke gi seg så....bør vel ringe....

Skrevet

Ja,ring du! Ring føden og forklar åssen smerter du har og at du har født tidlig før..

Ønsker deg masse lykke til! :)

Skrevet

takk takk :-) tror jeg trenger det! hehe men jeg tenker litt sånn at når det ikkje skjer noe mer enn desse "pressene" el "takene" skjer det nok ikke enda nei....stopper ikke opp,men blir ikke verre heller

Skrevet

heisann..vet hvordan du har d....jeg har d også slik som du har d....har vært moden siden uke 31 å snuppa festa hodet i uke 32...fødte i uke 34 forrige gang å di mener d samme skjer nå også om ikke før....er nå i uke 33 å har skikkelige maserier så d holder men,har fått beskjed om at di stopper ikke fødselen skulle den sette i gang nå siden snuppa er så stor å di er uenige om termin....har fått beskjed om å leve som normalt å bare være den jeg er å d er nettopp d jeg gjør....lykke til:) den du fødte i uge 34 var han/hun stor? mi var 2665 gram å var 47 cm...fikk henne med meg på barsel med en gang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...