Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har jo ingenting her og gjøre som har fått min etterlengtete lille prinsesse, men jeg husker tiden her inne såå godt. Jeg vil bare si til dere alle som nå går og venter, at dere er sååå heldige, dere har en så vanvittig, ubeskriveldig herlig tid forrann dere! GLED dere til fødselen, det er overhode ingenting og grue seg for, det er helt syyyykt hvordan kroppen til oss kvinner kan jobbe og presse ut et nydelig, lite menneske! Og jeg mener det når jeg sier at smertene forsvinner MED EN GANG babyen er ute! Det er bare så ubeskrivelig og få lov og endelig hilse på noe som er skapt av deg og din kjære, levd inni magen din i 9 mnd, og så plutselig skal være en del av dere, ja tenkt at dere nå blir en liten familie! Den første tiden kan være veldig tøff, her var det kolikk til de grader, iallefall noe lignede for her skrek prinsessen vår hele tiden de første ukene - takk og lov for kiropraktor! Opplever dere dette, så ikke vent, de små får det så mye bedre!! Og dere må gleeeeder dere så til den tiden de begynner og gi tilbakemeldinger, når de ikke klarer å slutte å smile når dere henter de i sengen når de våkner, det er bare verdens skjønneste smil, og det varmer så veeeldig langt inni hjertet... Ta vare på hverandre som kjærester, husk at gutten kan fort føle seg utenfor, de har jo heller ikke pupper med mat, hehe... NYT tiden på sykehuset g ta masse bilder, denne tiden får dere aldri igjen... Selv ventet vi over en time etter fødselen tivi sa fra til venner og familie, det angrer vi ikke på, den lille tiden bare vi visste at underet var skjedd, var magisk... Lykke til og nyt livet!!! Dere har sååå mye lykke og glede og se frem til, jenter.
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Dette må være det fineste innlegget jeg har lest på leeenge:) Tusen takk:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Bare hyggelig;) Snufs, vil ha en til jeg...NÅ... Får prate med sambo vel:) HI
mizz25 Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Åh,for ett koselig innlegg.... =))))) Takk for fine ord =) Juleklem!!!!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 dette var et koselig innlegg å lese:) bare 4 dager til termin, og jeg gleder meg såååå masse:)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå