Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Leste et innlegg lenger nede her om at det er "farlig" å sove på høyre side. Har også hørt at en ikke skal sove på ryggen for det også fører til dårlig blodtilførsel.....og magen er for stor til å ligge på magen...... Hvordan skal vi sove da?? Sittende?? :-) Hvordan sover dere?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Dette er mitt tredje svangerskap, jeg sover som det passer meg!! en kan jo ikke gå rundt og bekymre seg for allting! Babyen har ingen problemer om du ligger på siden eller ryggen, men når du kommer mot slutten er det ikke så særlig å ligge på ryggen, så dette regulerer du selv. Sov akkurat som du vil du:) for min del er jeg i uke 27 og jeg ligger så godt over på magen som jeg kan uten att det er vondt for meg selv, funker ypperlig det:) Må ikke lese alt som blir skrevet her, mye er av hysteriske førstegangsmødre som er så inn i graviditeten att resten av verden knapt eksisterer.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg sover for det meste på høyre side, men også venstre og fortsatt noe på ryggen. Det er ikke før mot slutten at det ikke er heldig å sove på ryggen. Selv om en har hatt en ekkel opplevelse av å sove på høyre side betyr ikke det at det er farlig for oss andre.
Fullrulle86 Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 jeg gidder ikke bry med om de der "ligge stillingene" fordi det er så sinnsykt individuelt! søstera mi f.eks. kan ikke sove på ryggen (hun er gravid) for da svimer hun av pga. av hvor pulsåra og morkaka ligger plasert, men det betyr ikke at det er farlig for deg! sov sånn som du syns er behagelig. Kroppen sier fra viss den ikke liker måten du ligger på) syns ikke vi skal bli helt hysteriske heller, men det er bare min mening da:o) jeg for min del sover på både venstre og høyre side uten problemer! viss det hadde vært så farlig å ligge på venstre sida, så tror jeg legen ville sakt fra.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Takk for fornuftige og kloke avar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå