Silje *trebarnsmamma* Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Samboer vil gjerne gi meg et abbonement på et ukeblad og lurte derfor på hvilket blad jeg hadde lyst på... Ja si det. Jeg leser alt fra KK til Norsk Ukeblad jeg altså. Men, hvilket blad er så bra at det er verdt å lese hver uke i ett år framover?? Mange forlsag mottas med takk =)
Mamma Mirabell Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 jeg synes HENNE er bra Eller KK eller Hjemmet..
lille je Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Kamille!!! Aldri angra på det abonnementet.
* 5 om dagen * Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 norsk ukeblad...leser ikke annet...
ennaH Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Viss du liker å lese engelsk, vil jeg si at ingenting slår britiske Marie Claire. Men det kommer bare en gang i måneden.
*Rutletutt* Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Det Nye - men det er vel strengt tatt ikke et "uke"-blad, kommer hver 3. uke. Er utrolig bra, ikke bare hår, make-up og mote, men også veldig mange bra artikler som setter fokus på viktige ting.
Fire småtroll Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Jeg får KK i posten i slutten ev hver uke, kunne ikke tenke meg å bytte det i noe annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå