Alhansi Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Onsdag i forrige uke testet jeg positiv, måtte jo for sikkerhets skyld teste to ganger da. Og de var jo kjempepositive,klar og tydelig. I dag leverte jeg urinprøve til legen, og postivt der også. Jeg blir så usikker skjønner dere, kan ikke helt tro at det er sant. Det er så fantastisk! Jeg er glad og fryktelig redd. Har barn fra før, men har også mistet en del i svangerskapet. Den siste gangen, da i uke 18, sa de til meg at jeg burde jo har vært hos fostermedisin med det samme jeg. Men legen min sendte meg ikke, det måtte jo gå bra denne gangen. Mitt spørsmål er: Jeg er nå i 8.uke(tror jeg, om ikke mer) og skal til legen senere denne uka. Når og hvordan kommer man i kontakt med fostermedisin?? Jeg vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen, den siste knekken var fryktelig tøff. Noen av dere som har kontakt med fostermedisin nå? Når begynte dere med det? Og hva gjør de da? Setter veldig pris på svar! Klemmer fra meg som både er glad og engstelig!
ormeynglet Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg var til ul hos Fostermedisin i uke 13 sist. Der tar de en grundig sjekk på barnet angående nakkefolden og diverse annet. Hvis du har mistet før og er engstelig så vil fastlegen din sette deg opp til time hos Fostermedisin. Tror imidlertid at de venter til uke 12-13, fordi det er i denne perioden de kan se om nakkefolden er slik den skal. Snakk med legen din du. Og masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå