Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt den julebrusen som er den samme type brus som eventyrbrus? (bare med juleetikett da selvfølgelig). Har vært rundt i såååå mange butikker og finner den ikke. Fant den på Kiwi i begynnelsen av november, men etter det har jeg ikke sett den noe sted :-S Det er jo så viktig for den er jo så GOD :-P
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg leter og leter...Lurer på om produsenten boikotter oslo for tida....
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Huff ja, det virker nesten sånn :-S Jeg VIL HA god julebrus. Si ifra om du finner den da ;-) Hvis jeg finner en butikk som har den skal jeg kjøpe opp et stoort lager hehe.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg var på Ultra her om dagen og der har de et solid utvalg julebrus. Kan prøve der hvis du ikke har gjort det Selv drikker jeg bare den julebrusen på glassflaske (Hamar tror jeg det er). Den er fantastisk. Må drikkes med sugerør...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå