Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Har du snakket med barnehagen? He he, jeg er spent =) Er i ferd med å avvenne eldstemann her også, men har ikke gått uten bleie i barnehagen enda.
La Perla Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hehe, nei ikke ennå. Dere her inne sa jo at skulle vente til klokken 12, så da må jeg jo det. Jeg skal legge det ut her straks jeg har snakket med dem. Først skal jeg se om jeg kan få tak i en lunsj som ikke feter...
La Perla Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Ja, nå ringte jeg likevel. Det hadde gått veldig fint, i den forstand at han ikke har tisset i det hele tatt ennå. Så nå skulle de se om de fikk ham til å sitte litt på do før eller etter maten, men de hadde selvfølgelig ikke lyst til å tvinge ham. Det beste for meg hadde jo vært om han allerede hadde tisset på do - hadde fått litt mer roen da, men vi får satse på at det går fint. Hvordan går det med din gutt og avvenning da? Sier han fra selv, eller spør dere ham?
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Han NEKTER å sitte på do og bæsje, så det er bare tissing det er snakk om... Han sier fra selv, og hvis det går lang tid spør vi han. Skal krysse fingrene for at det går bra resten av dagen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå