Piipii Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Skal man gjøre noe med den på babyen? Lillemann er snart 4 mnd og jeg lurer på om man skal trekke forhuden tilbake eller om dette er noe som man gjør nåe de blir eldre eller om man ikke gjør det i det heletatt?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Man skal ikke trekke forhuden tilbake, eller gjøre noe som helst med den.
☆Anonymia☆ Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 nei man skal ikke dra den tilbake før de kan dra den tilbake selv har jeg hørt...? dessuten er den visst selvrensende har jeg også hørt,er ikke vits å vaske under der..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Den skal du la være. Du kan forårsake rifter dersom du drar den tilbake.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Ikke rør den, nei! Kan få sprekker i huden.
Piipii Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 Ok takk for svar, da lar vi den være:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå