Piipii Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 dere av deres kjære til jul? Trenger litt hjelp her, kommer ikke på noe. Utenom en klokke, men den tror jeg ikke at jeg får:(
Piipii Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Kjøpte nytt slalåmutstyr i fjor, så det kan jeg ikke ønske meg:)
Sivalur Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Ring. Men det får jeg neppe. Han har visst alt ordnet gave, så jeg 'slapp' å ønske meg noe i år. Men hva med en spa-weekend? En kveld med middag og kino ute? (han avtaler barnevakt og ordner og betaler alt). Har sansen for opplevelsesgaver jeg, de fleste har alt de trenger av 'ting' og mere til...
imsdal med julesmak Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Nintendo wii Spinningsykkel Sykkelsko Dvder Undertøy Abonement på blad Medlemsskap i bokklubb Bærbar pc Gavekort på frisør og fotpleie
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 spinning-sykkel!! Og det får jeg ) Om bare 10 dager faktisk Litt forskudd for helsa sin skyld ;o)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Fred på jord:) Vi har vel igrunnen kuttet ut gaver, men ønsker meg ny sekk til interail turen i sommer.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Han ønsker seg lampe og jeg synes lampa er ok så vi gir oss den til jul ser det ut til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå