Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Skal nå begynne med middagsglass til snuppa, hun er nå snart 7 mnd, og det jeg lurer litt på er hvilket man burde begynne med... Prøvde med potetmos med grønnsaker (4mnd glass) i går og så ikke ut som om hun synes det var så veldig spennende... Hva begynte dere med??
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg gir henne stort sett kokte poteter med brokkoli og gulrot. Men jeg moser det bare med gaffelen og blander med litt olivenolje eller vann, noen ganger tar jegoppi litt leverpostei også. Hun nekter å spise det dersom det er finmalt eller purrè konsistens på det. Det gikk tregt i starten, men de må få en stund på å venne seg til det :-) Ellers kan du jo prøve glass med litt mer smak i. Har også gitt frøkna her glass med grønnsaker og kalkun, det sklei ned uten tull.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 snuppa fikk smake et middagsglass med pasta m/grønnsaker og skinke og det likte hun godt. Tror nok det var litt for kjedelig smak på potetmosen hun fikk i går.... Takk for svar i alle fall..
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Vi har hittil bare prøvd kylling og grønnsaker av kjøpemat, og det sklir ned. Men han har fått litt hjemmelaget potetmod også. Virker som han syns det er helt greit, men han sitter ikke å gaper akkurat.
stinelin81-3 smågull Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Etter masse prøving og feiling av både middagsglass og hjemmelaget..så likte hun ENDELIG hipp sitt 6 mnd. glass med nudler, grønnsaker og skinke. Synes den er god selv:)
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Gutten min er helt vill etter småfolk sine middagsglass, de går ned på høykant...
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 Det var akkurat den jeg prøvde på snuppa i dag. HUn likte den godt. Synes ikke den var så ille jeg heller:-)
Mia_I Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Etter et meeget mislykka forsøk med noe potetgreier fikk snuppa Hipp sitt glas med penne og tomat/squash. det var visst kjempegodt! Så får prøve noen flere greier uten potet nå i starten, tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå