Gå til innhold

Trenger hjelp ang parfyme:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigemor skal kjøpe en parfyme til meg, noen som har forslag til hvilken jeg kan ønske meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfyme er veldig individuelt. Noe kan lukte godt på en, og ikke fullt så godt på en annen... Tror jammen du gjør lurest i å gå på parfymeriet og spørre der:)

Skrevet

Ta turen innom et apotek og prøv et par forskjellige.Spør også om du kan få med deg noen prøver.Ofte lukter de anderledes etter du har hatt den på huden en stund.

Kjøpte meg en ny i Sverige i helga,en fra Escada.Var i parfymeriet dagen før jeg kjøpte den og prøvde litt forskjellige.Noen luktet kjempegodt med en gang,men forandret lukt etter å ha sittet på en stund.

Kan også like en parfyme andre har på seg,men på meg blir den helt feil.Så tror du bare må prøve deg fram:-)

Skrevet

Skulle være parfymeri,ikke apotek;-)

Skrevet

joda helt enig i det. Er bare t jeg må gi beskjed nå:(

Var i syden for ikke så lenge siden og da kjøpte jeg 4 nye, hehe. Så har gått litt tom for hva jeg ønsker meg og husker ikke navnet på noen plutselig nå:(

Skrevet

Det er mange gode parfymer.

en klassiker som nesten alltid faller i smak er Jadore til Christian Dior. Frisk og fruktig........

Skrevet

Jeg foretrekker coco fra chanel. men som sagt over her, parfymer lukter forskjellig på folk så ville nok testet denne først.

Skrevet

DKNY- be delices eller hvordan det staves klarer ikke jeg meg uten=)

heeeeerlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...