Lillegulle<3 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Og har notater om kant, Dewey, steiner, Locke eller lignende ? Har eksamen i morgen... og jeg sliiter :/
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Har studer¨t ped i mange år-- men hva er d du lurer på om disse personene da??? Har ikke så mye notater.. hvilket år på ped går du??? og hvor???
Lillegulle<3 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Okei.. Jeg studerer første året på ntnu i trondheim, og har en pensum bok som er så utrulig vanskeli å forstå. Halvparten av tekstene er skrevet på svensk eller dansk... Så jeg var på jakt etter noen notater som gjør det litt mer enklere og oppklarende. Faget heter pedagogisk filosofi og idehistorie..
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Ah..det faget har ikke jeg hatt, men har jo vært borti alle teoretikerne du snakker om... mitt tips til deg er å dra frem gamle eksamensoppgaver og jobbe med de,,, De opplever jeg er den beste forberedelsen...Så lager jeg tankekart til alle oppgavene osv..pluss at jeg biter meg merke i hvilke oppgaver som har gått igjen... evt lignende formuleringer... men hva med å søke på nett da?? om disse personene??
Lillegulle<3 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 ja takk for det Ja prøvde å søke på nett, men når jeg f eks søker på kant som kommer det hovedsaklig om filosofi og ikke pedagogikken. Menmen.. Har liksom så dårlig konsentrasjon om dagene, vet ikke om det er pga graviditeten men jeg skylder på den ;P
ChanelK Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 søk etter desse personane på nett. no.wikipedia.org er ein fin stad å byrja for å finna saklig informasjon med linkar til artiklar, bøker og andre arbeid desse personane har utmerka seg med. Det har alltid hjulpe meg veldig der skulebøkene slutte.
Jordbæret <3 Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har en kjempefin sammenfatning av mange av disse liggende på pc'en. Men har du en mailadresse som jeg kan sende det til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå