Dollywood Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 mini har tatt bilder i barnehagen. men på bildene ser han skikkelig redd og lei seg ut, ikke noe lyst til å betale 400 kr eller henge de på veggen.... men lyst til å ta nye. hva synes dere?
Adalis Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hadde ikke betalt for det nei. Ville heller tatt noen selv jeg. Og ventet til neste runde med barnehagebilder! )
sveis Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Pleier ofte å være sånn at man kan levere de tilbake hvis man ikke vil ha de. Men tviler du får tatt nye uten å betale ekstra for det.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Klag. Det gjorde vi en gang. Bildene var direkte dårlige. Vi fikk nye, men problemet var nok fotografen.
LegallyBlond Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Tror ikke jeg hadde klaget, hadde heller latt være å kjøpe dem og heller tatt noen hos en fotograf selv om dere vil ha fotografbilder.
Dollywood Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 jeg ringte og klaget nå, så jeg får ta nye bilder på torsdag:-) uten ekstre kostnad. det er service!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå