Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Gruer du deg til Vannetgår? Evt rier som begynner? Jeg får helt noja av tanken... Plagdes litt i natt , å var brennsikker på at vannet kom til å gå.. tebkte i mitt stille indre : NEI NEI NEI. Jeg er ikke mentalt klar enda!! Flere?
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Gruer meg til riene...de var helt jævlige sist..
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Lykkelig uvitende som jeg er, så gleder jeg meg bare jeg..ungen skal nå ut enten det er på den ene eller andre måten
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Vet du hva? Jeg gruet meg en stund, da jeg har vært gjennom dette en gang tidligere - og visste hva jeg gikk til(he he). Men så slo det meg... Fødsel varer kun i noen timer, evnt et par dager med rier inkludert. DET skal jeg da klare en gang til!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Ja , men angsten min er vel om alt går bra... Dessuten er jeg ikke mentalt klar! Vet ikke hva som skjer , men nå er det bare skrekk og gru! Vet jeg skal igjennom et smertehelvette. Vet ikke om jeg takler det! Gruuuer meg til å møte baby også! Faen asså..At man ikke skulle bruke kondom den enegangen da..*ler* Gleder meg jo veldig da, til hun er ute og det første møtet er over da. Når smertene har gitt seg , og forhåpentligvis synet av en velskapt datter... :-)
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ser frem til fødselen med en skrekkblandet fryd. Det var helt j**** sist jeg fødte (under åpningstiden fra 4-10 cm). Gud, som jeg gruer meg til det. Men samtidig gleder jeg meg så vanvittig til å få ut babyen min at det overskygger smertene som jeg skal igjennom først. Den dagen jeg fødte datteren min er og blir den beste i livet mitt uansett hvordan jeg snur på det Så mest av alt så gleder jeg meg til jeg skal få oppleve det igjen
Tigermor. Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har vært igjennom en liten periode der jeg har gruet for fødselen (til tross for en super fødsel sist) men nå når det nermer seg med stormskritt gleder jeg meg mest...er jo selvfølgelig spent på hvordan det hele oppleves denne gangen da men =) Drømmer endel om fødsel om natta, ser for meg hvordan jeg skal ta imot og jobbe med smertene! Samboer har også gruet seg veldig til fødselen, men også han gleder seg nå og er veldig flink til å fortelle meg at dette klarer vi supert sammen =) Snille gode samboern min =)
Afrodite´71 Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Ikke til selve fødselen. Jeg er så til de grader lei, at jeg er villig til å gå igjennom mye for å bli ferdig med sv.skapet. Sist varte fødselen i 16 t og smertene var for jævlige, men jeg gruer meg ikke. Vet at jeg takler det. Det som bekymrer meg, er at noe skal gå galt under fødselen. Hører så mye om fødselskader pga for lite oksygen o.l. Nei, det skal bli en sann fryd å bli ferdig. Smerter eller ikke!
majsenna™ Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er også lykkelig uvitende og gleder meg som bare det!!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 jeg gruer meg....VELDIG! Tenker som deg hver natt jeg...å herregud vannet mitt må IKKE gå! Dette tørr jeg ikke... jeg vil ikke føde.... altfor tidlig! Jeg er ikke klar mentalt, og det er grusomt.... vil jo gjerne synes det er gøy den dagen fødselen begynner, men nå gruer jeg meg bare. forrige fødsel var ganske ille, så har blitt fulgt opp godt i svangerskapet, men for mitt vedkommende har det hjulpet minimalt. jeg er utrygg, redd, og i fulstendig fødenekt. lurer på hvordan dette her vil gå :-|
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Endelig noen som føler det som meg !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå