jordbær mathilda Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Har akkurat hengt opp julegardiner, hengt opp stjerna og satt frem "staka" på kjøkkenet. Jeg har også julegardiner i spisestuen, men det er kanskje litt tidlig å henge de opp??
Adalis Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Har egentlig kun pleid å henge opp stjerna, lysestaken og advendtstaken før siste helga før jul, men kommer nok til å pynte tidligere i år. Og tenkte å sette opp juletre med lys ute nå ganske snart.
Mammaaaaaa Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Har hengt opp julegardiner på kjøkkenet og eine vinduet i stua og satt opp adventsstake og julestjerne. Resten kjem opp litt etter hvert:) ¨¨ Synst ikkje det er tidlig å henge opp gardiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå