Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 fjerne nettaddressen fra skjermen har vært litt notty idag, men vil ikke at ungene skal se de frekke sidene:)
Kvitrebekk Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Vet dessverre ikke hvordan man gjør det, men et tips videre er å opprette ulike brukere til pc'en med passord. Da kan ikke barna se hva mor surfer på :-)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 verktøy-alternativer for ineternett-slett logg på google f.eks holder du bare delete knappen inne..hhee
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Gå inn på verktøy. Så går du nederst på alternativer for internett. Her kan du slette filer og logg:-) Da blir d du har vært inne på borte...... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå