Gå til innhold

Hvordan kjennes de første riene ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg har glemt litt, og sist så gikk vannet først, så da var det ganske kraftige rier når det først startet. Nå synes jeg at det er akkurat som menssmerter og kynnere her, men mer og mer litt bak i ryggen. Kan dette være starten? Selv om det ikke er veldig vondt akkurat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble satt i gang med førstemann, men med minsten startet det av seg selv. Det begynte med stramminger som ikke var vonde, men jeg kjente tydelig at det var noe annet enn vanlige kynnere.

Skrevet

vannet mitt gikk først og så kom det kraftige rier etter 4 timer tror jeg

Skrevet

Det kan sikkert holde på slik en stund da..?

Skrevet

Her startet riene med menssmerter som kom jevt og trutt. Ble ikke skikkelig vondt før etter 9 timer ca, men det var såpass at jeg skjønte at fødselen var igang. ;)

Lykke til!

Skrevet

Når har du termin??

Hadde ringt jordmor.

Skrevet

Vatnet gikk først men dei første riene etter vatnet gikk kjentest heilt likt som kynnerene eg hadde hatt dei siste dagene før fødselen. Og så blei dei sterkere og sterkere utover dagen.

Skrevet

Tja, jeg begynte å bli overbevist om at det var svake rier rundt kl 19, og gutten var ute kl 06.

Skrevet

Hadde termin for 2 dager siden. Sist gikk vannet først og riene begynte ikke før etter 8 timer, men da var de kraftige.

Nå har ikke vannet gått, men kjenner akkurat som sterke menssmerter/kynnere eller svake rier. Men har ikke lagt merke til om det er regelmessig enda. Kjennes ut som første dag av mens i ryggen hele tiden egentlig...hm

Jeg vil senest mulig til føden, så jeg gidder ikke ringe før jeg vet at det er noe. Sist lå jeg der helt i ro med ctg måling i 8 timer før noe skjedde, og jeg var lei lenge før fødselen startet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...