curly sue Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Dere som har brukt det, mot hvilke plager, og hvor lang tid før dere ble bedre? Blir dere slappe /dårlige etter behandling? Anbefaler dere det? Har akkurat begynt, og har plager, som uregelm.mens, astma, allergi, stressmage osv... Er litt usikker på om det virker på meg...
Fru-mamma Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Min beste venninne er akupunktør. Hun behandler det meste! De plagene du nevner er plager som en akupunktør mest sannsynlig kan hjelpe deg med=)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Fikk kurert betennelse i leggen. Ble mye værre før jeg ble helt fin. Har veldig tro på at det hjelper mot det meste.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 jeg har bare brukt det mot kollikk til jentene mine,og det er skikkelig bra....kan anbefales
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg fikk akupunktur etter fødselen fordi morkaka satt fast! Den kom ut den..;-)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 15 beh. hos fysioterapeut for stiv nakke = hjalp ikke 3 beh. hos akupunktør = aldri hatt slik stiv nakke lenger!!!!!!
Mmmmmammman Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Fikk meg på bena etter bekkenløsninga ihvertfall!! Lå på sofaen i ukesvis rett etter fødselen, klarte ikke hente meg et glass vann engang. Men helt rå formkurve oppover etter første uka med nåler! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå