Gå til innhold

Flere som opplever "overnatulige" ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever ting støtt og stadig. Er vel av dem som "ser" litt forskjellig men som ikke har ønsket å utvikle de evnene noe mer. Er nok som det er for å si det sånn. HAr også fått fortalt at flere i slekta har sånne evner i mer eller mindre grad.

Det siste jeg opplevde her om dagen var vi var ute på kafe. Det sto en stor lysestake på bordet. Plutselig ramla ene lyset ned. Ikke noe rart det i og for seg da. Men da fornemma jeg ei dame stå ved siden av meg (var jo ikke noe dame av kjøtt og blod der da). Klarte ikke å fange opp alderen på henne. Men hun var tynn og så lo hun godt når lyset ramla. Jeg satte lyset på plass. Det ramla ned igjen og dama lo godt på nytt. Så sa jeg til gubben at her er det noen som har det morsomt med oss. Han tror jo overhodet ikke på sånt så han bare rista på hodet av meg. Lyset sto på plass ganske lenge. Så plutselig hoppa det opp fra staken. Slo helomvending og la seg vannrett i lufta og føyk forbi ansiktet mitt så det sneia borti tinningen min (da var det val ca 40 cm borte fra staken) og føyk over bordet og landet på hjørnet et godt stykke fra staken og på motsatt side av der det sto. Dama lo godt og så forsvant hun. Jeg orka ikke si noe til gubben nå og satte bare lyset på plass igjen. Han så jo selvsagt ingenting, for han var så fordypet i kaka si han.

Noen fler som opplever ting? Litt nysgjerrig jeg i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud så stilig...opplever ingenting jeg dessverre, er veldig nyskjerrig på sånt da..... Heldig du er som har fått en sånn gave :))

Skrevet

På magicgate.no så er det mange som opplever overnaturlige ting. Ta en titt der så vil du bli overrasket ;)

Skrevet

Er en naturlig del av hverdagen. Ser ikke så mange ånder, akkurat, men opplever mye og plukker opp en del fra andre mennesker.

Skrevet

De historiene og det som folk fortalte der inne er jo ingenting mot det jeg har sett og opplevd. Blir ikke mye overrasket da.

Vet ikke om jeg tørr registrere meg der inne. For jeg er redd jeg vil bli fristet til å forske videre på dette da, og det har jeg ikke helt lyst til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...