Gå til innhold

Vektøkning de første 12-13 ukene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lagt på dere, evt hvor mye? Jeg har gått ned 2-3 kg i vekt, uten å være kvalm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gikk også ned 2 kilo de første 13 ukene uten å være kvalm..

Skrevet

jeg gikk opp 3 kg de første 12 ukene jeg:o)

Skrevet

FYY F........ jeg har gått OPP 7 kg på 15 uker...... føler meg som en skikkelig rund ball.....

jeg går garantert opp 30-40 kg..... vedder på det...:(

Skrevet

Neida, det er ikke sikkert. Jeg gikk opp 8 kg de første 15 ukene og var ikke noe særlig fornøyd med det. Men nå har jeg bare gått opp 2 kg til og er uke 28 nå. Håper det ikke blir så veldig mye mer. :-)

Skrevet

Er i uke 15 nå, har gått ned 4 kg, håper det fortsetter noen uker til :) før kiloene baller seg på.

Og jeg syntes faktisk jeg fortjener det denne gangen, de 4 forrige svangerskapene har jeg lagt på meg mellom 25 og 35 kg, så denne gangen ønsker jeg sterkt å legge på meg lite.

Skrevet

Jeg gikk opp 2 kilo de første 3 mnd..

Skrevet

Jeg er i uke 20, og har foreløpig lagt på meg ca. 1 kg...

Skrevet

Er 12+2 idag og har gått ned 1 kg, men det er pga kvalme: ( Vil heller ha et par kg ekstra enn denne kvalmen!

Skrevet

jeg er 17+6 og har gått opp 1 kg. for 2 uker siden hadde jeg gått opp 4 men har vært så utrolig dårlig de siste ukene... så da gikk jeg ned igjen.

Skrevet

er 12+4 jeg nå og har gådd opp en ca 3-4 kg..

er ikke sikker da jeg ikke hadde veid meg før jeg ble gravid... :S

men fra sist gang jeg hadde vært på vekta til jeg var hos legen hadde jeg gådd opp fire kg....men da hadde jeg ikke veid meg på flere måneder... :)

Skrevet

i forrige svangerskap gikk jeg totalt opp 25 kg, husker ikke hvor mye det var i uke 12-13, men denne gangen begynte ikke vektøkningen før uke 12-13, heller ikke så mye kvalm. er 27 uker på vei nå og gått opp 4 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...