Gå til innhold

Har sendt klagemail til moderator. Oppfordrer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...alle som er enige i å fjerne "anonym-knappen" fra de forskjellige forumene til å gjøre det samme :-). Hadde vært bedre å innført et eget anonym-forum, syntes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig syns jeg at folk kan få det valget om de vil være anonyme her inne eller ei :o)

Skrevet

Jeg er enig i at mange plasser kunne anonym knappen vært borte,men det nytter ikke å klage,nå er det noen år siden jeg begynte å være her inne og gikk over til dib etterhvert,og mange har klaget på dette,men får bare til svar at de har bestemt at den skal være der.

Greit å ha for de som ville spørre om noe privat,men ikke ellers,synes folk kan stå for det de sier og ikke gjemme seg bak en anonymknapp hele tiden. Synes det er umodent jeg.

Skrevet

Er dessverre ikke enig med deg der. Noen ganger er det faktisk ok å kunne være anonym.

Så får man heller overse innlegg som er usaklige, synes jeg :-)

Skrevet

Var mye oppstyr her for å få fjerna anonymknappen fra skravlesiden for noen år siden ja...hvis du synes det er ille her nå så var du ikke her da... hehe... var kranglesiden på skravle egentlig.

Men den blir nok å være på de andre temasidene...

Skrevet

Gjorde det samme som deg for noen dager siden HI ;)

Hvis man ikke prøver oppnår man hvertfall ingenting, og det virker som det er stemning for å fjerne anonym-knappen på 2. og 3. tri..?

Skrevet

Eg syns anonym-knappen er kjekk. Om det hadde vært eit eige anonym-forum er det berre dei temaene som blir tatt opp du kan svara på som anonym. Når knappen finns litt elles rundt om i foruma er det mulig å velga om ein vil svara med nick eller uten og den friheten meiner eg er viktig å ta vare på.

Sjølv har eg familie, svigerfamilie og venner som lese litt rundt på forumene her og det er deilig å vita at når eg trykke på anonym-knappen så slepp eg tanken om at dei veit alt om meg, min kropp og mitt liv. Litt vil eg ha for meg sjølv, samtidig som eg har lyst å hjelpa andre om dei har spørsmål eg kan svara på.

Skrevet

de har fjernet anonymknappen på 1.trimestersiden, så da er det vel ikke umulig at den kan fjernes fra andre sder også. Er enig at den knappen er kjekk i blandt, men når den blir misbrukt av folk som bare er ute etter å spre dritt, syntes jeg det blir for drøyt. Vanskelig å ungå å bli provosert også. Er det noe som er verdt å diskuteres, kan man vel gjøre det signert. Tror stemningen hadde litt en helt annen hvis den hadde blitt fjernet...

Skrevet

det er vel flere som stemmer for at den skal bort... og uansett, de fleste her inne kjenner hverandre ikke bortsett fra nickene da...

syntes man skal ta hensyn til hvor mye dritt som anonyme klarer å skrive å ødelegge av stemning i stedet for de få som trenger å skrive anonymt en gang i blant bare...

da får man bare bytte nick mens man spør det ene spm da f.eks...

jeg gruer meg nesten til å gå over til 2 tri om noen dager fordi det er så mange ubehagelige svar der fra anonym og etter anonym knappen ble fjernet fra 1 tri ble stemningen der mye bedre med engang...

Skrevet

Ja, ikke sant! Jeg gledet meg skikkelig til å komme over i 2. trimester, for jeg håpet stemningen skulle være bedre der, men akk...noen anonyme er virkelig onde. Godt det har blitt bedre på 1. trimesteret nå da... Er jo som noen over her sier at hvis man ikke vil at andre skal kjenne seg igjen når man lurer på noe, så kan man jo bare bytte nick. Det ble gjort før ettersom jeg husker...

Skrevet

nemlig majamini :)

Skrevet

Sukk, på'an igjen....

Kan bare snakke for meg selv, men jeg er såpass voksen nå at jeg ikke gidder kaste bort tid og energi på surmagede anonyme. Skriver de dritt blir de ignorert av meg, enkelt og greit. De er jo bare ute etter oppmersomhet så hvorfor i alle dager gidde å gi de det? Da fyrer man jo bare opp under det og det blir enda mer gøy for dem.

Jeg signerer stort sett alltid anonym de stedene jeg kan det, men jeg er ikke anonym med hetseinnlegg og annet.

Hva andre vil kalle barna sine gir jeg katten i om jeg synes navevalget er aldri så sinnsykt. Jeg har ikke behov for å såre andres følelser.

Nei, synes valget om å få være anonym bør være der og at man heller har som "regel" å bare svare saklige anonyme innlegg.

Da tar de nok turen tilbake til kranglesiden etterhvert.

Skrevet

Vet om mange som har klaget, uten hell...

Vi får bare overse de anonyme;-)

Skrevet

Synes anonym knappen er bra jeg.

Bruker den innimellom selv, når jeg selv føler at nå spør jeg om noe dumt - da er det greit å skjule seg bak den knappen. Greit nok at man er anonym selv om man har nick. Men allikevel er det lett å tenke at folk husker deg om du har spurt om noe veldig dumt. Sikkert kjempe feigt, men allikevel.

Synes uansett at det er fryktelig dumt at noen få skal få ødelegge for alle.

Alternativet kunne jo kanskje være å fjerne anonym knappen de fleste steder, men lage et forum hvor vi kan spørre om dumme spørsmål og samtidig være anonym(?)

Skrevet

Denne diskusjonen har vært oppe utallige ganger, når noen blir sure eller føler seg dårlig behandlet...

Jeg syns man skal få bestemme det selv, ikke alle spm jeg vil "stå fram med", spes de av intim sort!!

Da overser jeg heller anonoyme, men har og vært her så lenge at jeg gidder ikke bry meg om dem, de får skrive hva de vil for min del.

Skrevet

Legger inn en tråd her, så skjønner dere kanskje hva jeg mener.

http://www.barnimagen.com/forum/thread/136204598

"Hva med å bruke prevensjon?" er en respons fra en anonym når en jente spør seriøst om senabort i forhold til at barnet hennes kan være sterkt utviklingshemmet. DEN responsen hadde ikke kommet hvs ikke anonym-knappen var der og er bare helt og holdent skrevet for å såre. Er liksom ikke noe småtteri man blir fornærmet for det? Jeg fikk helt vondt da jeg så det, jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...