>>>>>>m<<<<<< Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 ...alle som er enige i å fjerne anonym-knappen til å gjøre det samme :-). Kan jo heller lage et eget forum hvor man er anonym, da.
Nordlyspar♥ Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 enig... Anonym-Forumet (plassen der du kan spørre om ting uten å signere med nick)
Supertea Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Enig! Sendte klagemail for noen dager siden, med henvisning til div. tråder ang. temaet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå