Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er i uke 36 nå og har 3 ganger den siste uka fått en stikkende smerte under magen, litt på siden.. litt vanskelig å forklare akkuratt hvor.

Den er ganske intens i 5-10 sekunder og så avtar den og blir borte i løpet av noen minutter. Jeg får og "menssmerter" i ryggen som kommer og går.. ikke regelmessige.

var på sykehuset for ikke så lenge siden med blødninger som de ikke fant ut av, men som ikke var noe å bekymre seg for. Alt var bra da.

Er det noen som vet hva dise smertene er?? Jeg er førstegangsfødende og blir litt nervøs hver gang det skjer noe.

Takk for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er det samme vi snakker om, men jeg kjenner ofte smertefulle stikk i underlivet. Må gå krokbøyd til det går over. Er også i uke 36. Har også hatt menssmerter i rygg og mage siden uke 34. Jordmora kalte dem maserier og sa at livmora gjorde seg klar og øvde seg. Stikkene forklarte hun med at ungen ligger ganske langt nede og presser på det av organer som det er å presse på. Så jeg bekymrer meg ikke. Ungen er full av liv og vokser godt, og nå er det kun 4 uker igjen til termin. Hurra!

Skrevet

Tusen takk!! Da slapp jeg å lure på det mer!! =)

Du får ha lykke til videre!! Kanskje vi presser ut hvert vrt nyttårsbarn :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...