amazone76 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Dere med erfaring, ville dere kjøpt sånne ski hvor de vanlige skoene brukes, eller ville dere kjøpt ski sko og vanlige ski? Ble anbefalt sånne ski hvor du kunne bruke de vankige skoa, da dette blei litt stødigere å gå med? Erfaringer?
La Perla Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg hadde kjøpt ordentlige ski! Kjøp med sånne bindinger som vi hadde da vi var små, som går bak hælen på skistøvelen. Det er MYE bedre å starte med ordenligfe ski med det samme. Det er bedre å gå på, og dermed slipper de å miste lysten til å gå på ski fordi utstyret er for dårlig og de ikke får det til av den grunn. Og så lærer de rett teknikk med det samme.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Ville kjøpt vanlige ski, det fikk vår 3 åring da vi kjøpte ski for endel år siden! Kjøpte pakketilbud på obs til 599 med ordentlige sko!
Medium fikk guttebass Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Hva med skiene fra Frost? De er kjempefine og veldig praktiske. Skistøvelen kan brukes over 3 størrelser og varer derfor lenge. )
pippis mamma Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Helt klart vanlige ski og skisko, de gir så mye bedre støtte til foten... Lett å drepe all skiglede hvis utstyret ikke fungerer!
La Perla Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 ja, og man kan også bruke Rottefalla-bindinger i stedet for kandahar, for de lager dem ekstra brede og støttende for barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå