Gå til innhold

hvilke ski til en 3 åring?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med erfaring, ville dere kjøpt sånne ski hvor de vanlige skoene brukes, eller ville dere kjøpt ski sko og vanlige ski?

Ble anbefalt sånne ski hvor du kunne bruke de vankige skoa, da dette blei litt stødigere å gå med?

 

Erfaringer?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjøpt ordentlige ski!

 

Kjøp med sånne bindinger som vi hadde da vi var små, som går bak hælen på skistøvelen.

Det er MYE bedre å starte med ordenligfe ski med det samme.

Det er bedre å gå på, og dermed slipper de å miste lysten til å gå på ski fordi utstyret er for dårlig og de ikke får det til av den grunn.

Og så lærer de rett teknikk med det samme.

Skrevet

Ville kjøpt vanlige ski, det fikk vår 3 åring da vi kjøpte ski for endel år siden! Kjøpte pakketilbud på obs til 599 med ordentlige sko!

Skrevet

Hva med skiene fra Frost? De er kjempefine og veldig praktiske. Skistøvelen kan brukes over 3 størrelser og varer derfor lenge. :o)

Skrevet

Helt klart vanlige ski og skisko, de gir så mye bedre støtte til foten... Lett å drepe all skiglede hvis utstyret ikke fungerer!

Skrevet

ja, og man kan også bruke Rottefalla-bindinger i stedet for kandahar, for de lager dem ekstra brede og støttende for barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...