Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 * Madrass til barnesenga * Alle toalett sakerne... * Litt mere dyne & putetrekk * Pledd ( har kun ett) * Stellematte/bord * Gulpekluter * Flasker / smokker ( har kun en flaske) * Skal man kjøpe inn morsmelk erstatning , selv om planen er å amme? * Vippestol Flere som mangler ting & tang? Ja , så har jeg enda ikke fått vogna , og bilstolen i hus. Heller ikke senga!! Det står hos foreldrene mine , og blir sendt til meg , fra nord norge den 21 desember. Termin er 8 januar , og jeg kjenner på kroppen at noe er i ferd med å skje...... Stress!!
~Roskva~ Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 hehehe, det der ser kjent ut... Jeg trøster med med at vi har både vogn og vugge på plass, så babyen har et sted å sove hvis den plutslelig skulle bli født. Så kommer snega når den kommer... For øvrig satser jeg på at vi kan se tingene an litt, og handle inn ettersom vi trenger saker og ting (som flasker, smokker, brystpumpe etc)
SexyLubben =D Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er i uke 36, og mangler mye! Men gidder ikke stresse meg opp for et heller... Jeg satser på at jeg finner mye når jeg samtidig er ute å handler julegaver... Føler at jeg enn¨å har god tid, selv om ul-termin er den 9. januar.
1stor1liten =) Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 mangler småting selv.. seng,vogn,bilsete,høystol,klær ,vippestol og stellematte har vi. mangler gulpekluter,sengtøy og bleier . kommer sikkert på noe annet senere. smokk kommer vi ikke til å bruke så langt det ikke er stort behov for, flaske/mme tar jeg etterhvert. bruker ikke det i begynnelsen uansett.. (skal amme)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Sist gang fødte jeg fire uker termin og manglet MYE. Alle klærne vi hadde var jo til og med for små! Men det var virkelig ikke et problem. Vi hadde heldigvis babybutikk like i nærheten. Sambo tok seg noen turer dit og fikset madrass, stellematte, babydyne, prematurklær og andre småting. Og på sykehuset var det apotek, så der ordnet vi stelleprodukter. Fikk masse tips på barselavdeling, så jeg synes det var veldig greit å ta det der, faktisk. Vogn og bilstol kom etter ett par uker, vi måtte låne bilstol når vi skulle hjem fra sykehuset, men ellers var vi bare hjemme i starten (fødte i februar og det var veldig kaldt ute) og klarte oss fint uten. Seng hadde vi, men babyen lå mye i senga med oss første tiden uansett. Eneste jeg var virkelig glad for å ha på forhånd og som vi brukte mye i starten var ett godt og varmt og mykt ullpledd. Nurket lå tulla inn i det mesteparten av døgnet. Så, ingen grunn til stress!
Staark Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Vi mangler ny madrass, badebalje, bleier og mme (vi skal kjøpe inn selv om jeg skal forsøke å amme). Er ikke det litt sent å sende så stor pakke fra nord-norge så sent?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er i uke 38 og mangler seng, madrass, diverse laken+sengetøy, bilstol, vippestol, vognpose, bleier, salver, såper o.l.. Også mangler jeg en del varme klær.. Hmm.. Det blir vel ei råd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå