Maria8 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Lurer på rettighetene mine når det gjelder lønn. Når man er til lege/jordmor/ultralyd, får man fri med lønn? Og når man skal til svangerskapsrelatert samtale (Amathea) ?
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Man skal prøve å få time utenom arbeidstid, men lar det seg ikke gjøre har man fri med lønn.
Maria8 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Takk for svar Har kontorjobb, så det er ikke mulig å få time utenom den tiden tror jeg.. Hva med privat UL da, fungerer det annerledes da? Vet du (eller andre) hvor jeg kan lese om reglene for dette?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Det er litt forkjell fra jobb til jobb. Når jeg jobbet i vikarbyrå var lege og tannlege begrenset til oppad 7,5 timer i året- men da ikke i forbindelse med svangerskap. Nå er jeg fast ansatt og har alle timer hos lege og jordmor i arbeidstiden og får min faste lønn fordi om. Da mener jeg alt innen svangerskap- skal på 3d ul neste uke og det gjelder da og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå