Turid Laila Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Snør det nede hos dere eller er det bare oppe hos oss her i høyden det snør? De SVÆRE fillene som kommer jo!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Neeeeei... Dårlig gjort altså!!!! ;P Hehe.. Her REGNER DET! Digg det.... Kjørte opp på Tranby en kveld da det regnet her, og da var det nydelig snøvær oppe i høyden! *jeg vil og ha!* Legger det seg eller?
Turid Laila Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Jepp! Nå så, regnet masse i sted, så sluddet det litt og nå snør det MASSE! Men det hjelper jo ikke stort da, når det er meldt opp til 8 plussgrader neste uke
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Kanskje snøen kommer ned til oss også! *håpe* Men det er jo sant det du sier, hjelper ikke stort når det er meldt varmere vær.. Har du begynt på julegave handlingen da? Vi var på Storsenteret på LØRDAG! hehe... lurt? Vi gikk jo omtrent i kø! Men fikk svidd av 4000 kr, og gjort oss omtrent ferdig med julegaver!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 nå skal det nevnes at jeg gjorde masse julegave shopping i november jeg da! Deilig å være tidlig ute...
Turid Laila Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 Nesten ferdig. Har bare barna igjen å handle til. Altså mine småsøsken, 4stk. og småtten. Også skal vi kjøpe til brødrene til S:) Gjorde det veldig enkelt med bildekalendere og bilder til besteforeldre og oldeforeldre Får lønn den 12. og da skal jeg ut å shoppe, men ikke på en lørdag Var innom Liertoppen på lørdag for å kjøpe brød. Skikkelig smart!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Lørdager er ingen smart handledag altså! Særlig ikke i jula. Også er folk helt ville! Da jeg jobbet på Liertoppen så elsket jeg lørdager da! hehe.. penger penger penger!
Turid Laila Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2007 Jepp gøy å jobbe når det er mye folk. Dagen får nesten ikke begynt før den er ferdig Men savner ikke å jobbe i butikk da!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Nei ikke jeg heller! Nå kommer det forresten noen små snøfiller sammen med regnet her nede
Turid Laila Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2007 Hehe nå er sludd på vei tilbake i stor fart
Turid Laila Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2007 Og nå skal solstrålen ha mat snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå