Gå til innhold

Stolt Mamma (nicket med TM bak)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snør det nede hos dere eller er det bare oppe hos oss her i høyden det snør?

 

De SVÆRE fillene som kommer jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeeeei... :( Dårlig gjort altså!!!! ;P

Hehe.. Her REGNER DET! Digg det....

Kjørte opp på Tranby en kveld da det regnet her, og da var det nydelig snøvær oppe i høyden! *jeg vil og ha!*

Legger det seg eller?

Skrevet

Jepp! Nå så, regnet masse i sted, så sluddet det litt og nå snør det MASSE! Men det hjelper jo ikke stort da, når det er meldt opp til 8 plussgrader neste uke :(

Skrevet

Kanskje snøen kommer ned til oss også! *håpe*

Men det er jo sant det du sier, hjelper ikke stort når det er meldt varmere vær..

Har du begynt på julegave handlingen da?

Vi var på Storsenteret på LØRDAG! hehe... lurt? Vi gikk jo omtrent i kø! Men fikk svidd av 4000 kr, og gjort oss omtrent ferdig med julegaver!

Skrevet

nå skal det nevnes at jeg gjorde masse julegave shopping i november jeg da! Deilig å være tidlig ute...

Skrevet

Nesten ferdig. Har bare barna igjen å handle til. Altså mine småsøsken, 4stk. og småtten.

 

Også skal vi kjøpe til brødrene til S:)

 

Gjorde det veldig enkelt med bildekalendere og bilder til besteforeldre og oldeforeldre :)

 

Får lønn den 12. og da skal jeg ut å shoppe, men ikke på en lørdag ;)

Var innom Liertoppen på lørdag for å kjøpe brød. Skikkelig smart!

Skrevet

Lørdager er ingen smart handledag altså! Særlig ikke i jula. Også er folk helt ville! Da jeg jobbet på Liertoppen så elsket jeg lørdager da! hehe.. penger penger penger!

Skrevet

Jepp gøy å jobbe når det er mye folk. Dagen får nesten ikke begynt før den er ferdig :) Men savner ikke å jobbe i butikk da!

Skrevet

Nei ikke jeg heller!

Nå kommer det forresten noen små snøfiller sammen med regnet her nede ;)

Skrevet

Hehe nå er sludd på vei tilbake i stor fart ;)

Skrevet

Og nå skal solstrålen ha mat :) snakkes

Skrevet

;)

Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...