tralletonetroll Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Midt i juleforberedelsene (vel.. jeg har fått opp adventsstjerner og adventsstakene), så hagler det inn med forespørsler om hva min lille gutt på 5 mnd ønsker seg til jul. Hvordan kan jeg vite det? Han forteller jo ikke meg noen ting som helst! Noen tips som kan komme godt med? Hva ønsker en liten mann som strengt tatt ikke har så mye seg til jul? Og hva skal dere kjøpe til deres små?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Vi har kjøpt disse nye lekeklossene med magnet i. Magnetic - et eller annet. Kan brukes i vann også og så spiller de musikk. Ellers ønsker småen seg badeleker, tallerken, kopp, skål, bestikk,klær, cd med barnesanger,bøker, Brio marihøne, gåbil, gyngehest, akebrett, solbriller med strikk, pynt til rommet, piano osv.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 tripptrappstol reiseseng bæresele leker og klær opp til 1 år bøker trappegrind
nynne78 Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har tenkt å benytte dette året til å la være å kjøpe gavet til arvingen. Han får masse gaver av resten av familien så av oss får han "kost, losji og kjærlighet for hele 2008 også : ) " Jeg har også tenkt at han skal slippe å gi gaver til andre også. Synes det er litt tullete at det skal stå "til pappa fra rusken" på en gave som jeg har kjøpt... Men av andre har vi tenkt å ønske pulk og leker for eks musikkinstrumenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå