Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 ....hva gjør dere da? Her blir det litt rydding og så blir det tv-titting. Føler nå alle har et mye mer spennende liv - så hva gjør dere andre? Det endre ofte med at jeg og mannen sitter å knasker på noe usunt. Er det vanlig? Blir som oftes en chipspose der og en kake her.
lille je Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg rydder et kvarters tid (bestemt meg for det, da blir det gjort:) Og det er ganske effektivt). Så spiser vi ofte middag etter han har lagt seg, litt vanskelig å få det til i den perioden han er i nå. Ellers nå før jul kan det hende jeg baker litt eller vasker et skap. MEN; det blir mest TV, pc og leser masse da!
brooklyn Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 rydde stue, kjøkken og bad, falle ned på sofaen. Mannen min finner seg noe chips el noe, jeg later som jeg ikke vil ha, så spiser jeg av hans. Så legger vi oss etter noen timer. Ikke særlig spennende, men godt med bare oss-tid (vi prater hele tiden mens vi ser på tv)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Så bra jeg ikke er helt alene om å være en skikkelig husmor:) Føler meg til tider svært usosial her jeg sitter inne på kveldstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå