Gå til innhold

Leste nettopp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ei dame som sendte mannen sin ut på byen for at han skulle ha sex med ei anna dame. Mens han hadde seg med den dama så hadde han mobilkontakt med kona, sånn at hu kunne høre ham ha sex.(uten at hu han var sammen med der visste noe) Når han kom hjem etterpå var kona sprengkåt på han. Hu ble tent på at en annen kvinne ble tent på mannen hennes, og mens hu hørte lydene av de som hadde sex, så fantaserte hun om de og var skikkelig klar når han kom hjem til henne. Tanken på at pikken og tunga hannes hadde utforsket en annen var pirrende for henne.

Hadde dere blitt tent på no sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde jeg definitivt ikke likt i det hele tatt!!! Det hørtes helt rart ut for meg vertfall.

Skrevet

Hadde ikke blitt tent av det nei, Å høre at andre har sex, gjør jeg ikke noe. Som å lese avisen, skikkelig trøtt igrunn.

Gubben får lov å kose seg med andre, om han vil under visse kriterier. Men jeg blir ikke kåt på han pga at han har sex med andre. Ikke at det har skjedd heller (skjedde med min ex da, igrunn mer spennende om han hentet posten og det var noe morsom reklame der)

Men jeg blir kåt når jeg ser han tafser på andre damer og menn, godt vi har noen tafsbare venner, som tafser tilbake også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...