Gå til innhold

Hvordan få..


Anbefalte innlegg

Skrevet

innvilga igangsetting?

e e redd for at e ikke skal komme me på sykehuse i tide :(

typen min har ikke bil,å vi bor ikke i lag heller..

så viss de skjer nokke når e e aleine da??

e har fødselsangst i tillegg.. :(

tror dokke de e grunn nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg aldri født, så kan ikke uttale meg så mye hva angår fødsel.

 

Såg på profilen din at du er fra Ålesund, og da har du vel max 15 min til sykehuset, om du bor i (Ålesund kommune), og så fort er det vel tvilsomt det vil gå. Skulle det mot formodning gå fort, kan du sikkert bli hentet av ambulanse, dersom du ikke har mulighet til at noen kjører deg.

Og om du har fødselsangst så vet jeg ikke om igangsetting er det lureste, for ettersom hva jeg har forstått gir det en mye "heftigere" fødsel, der ting har en tendens til å gå raskere enn det bør.

 

Vil råde deg til å snakke med jordmora di eller legen din, om hva du tenker på. Så hjelper de deg sikkert med å finne en løsning

 

Lykke til :-)

Skrevet

Får nok ikke satt igang fødselen av den grunn. Eg var sjuk og dei fant ikke ut ka det var, fikk satt igang. Men hadde eg ikke snakka med ho eg snakka med så hadde eg ikke eg fått det heller. Når det er første så er det ikke alltid like enkelt å få satt igang fødselen, dei vil vel helst at fødselen skal starte sjøl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...